Friday, April 18, 2008

Nothing Else To Find

Salam semua,

Just got back from lepak with friends. Lepak mkn and bercerita la situasi sebenar la kan. Diskusi di lanjut sehingga cerita cinta lama la hingga ke future plan. Sebelum itu, kami melayan musik memerhati adik adik kecil ke gig yang pergh poser sangat.

Today, kepuasan aku di tahap memuaskan. Hasil Kerja sebagai penangkap gambar berjaya dan mendapat pujian dari beberapa pihak. Hasil gambar disulitkan buat sementara kerana pihak mereka tidak ingin berlaku kebocoran rahsia projek masing-masing. Lagi pun aku takde copy kot.
Aku teruskan usaha menceriakan diri aku nie dengan keluar dengan kawan-kawan yg senasib kot la kan. 

Pagi tadi test Intercultural Communication boleh di anggap okay je la. Kalau dah yang lain tiru...aku pun ambik masa dekat 20 minit..fikir..nak tiru tanak..So keputusan..tiru je la. Rugi..nanti senang dapat nama yang lain ke ape ke kan.

Nak share denga anda semua, Ada satu tempat makan nie, MAMAK..modern tapi biasa je. Aku suka Roti Daging dier dan air juice je..yang lain blum try lagi. Nama Tempat Sri murni SS2, Petaling Jaya.

The Juices.....sedap...ada laici, buah honey dew and nata de coco lagi

Ini la Roti Daging
Terima Kasih kampungboycitygal(4 the pictures)

For the day that something really special might come.

No comments: