Monday, April 21, 2008

Kenapa Dengan Aku

Aduhaiiii..kenapa la susah sangat aku nak study. Nak kate confiden..takde makne punya..Rasa malas nak mampus. Tapi rajin plak ber manipulasi dengan agen gembira aku..photoshop. Mase tengah tension tadi..pi la baca mengenai mujahideen brigade dan aku teruja mengenai perjuangan saudara di Amerika dan juga di Britain. Tak kira plak yang di tanah Islam sendiri . Jadi aku ada design satu art buat saudara dan juga diri aku sendiri..hihih..wateverla kan....



So lepas lepak mkn and bersembang bersama rakan. Aku balik konon nak study tapi..huh, photoshop.
so ni kerja terbaru aku....esok lusa tak bleh la nak berdeisgn sgt..Finals siot!!!!

ini photo manipulasi aku yg pertama!!!


sekian,
There's only so much I can do I love you and did all that I could

azreel feiza

No comments: