Monday, April 20, 2009

....transmission error.....local host editted

Ini lah berkisah tentang suatu kolompok masyarakat yang amat mempercayai kisah mitos. Dah kisah mitos ini adalah cerita yang dikatakan menjadi setiap tajuk perbualan masyarakat ini ketika berjumpa di tepi jalan mahupun ketika minum kopi di kedai Cheh Boh. Kisah ini ada dikalangan mereka kaitkan dengan kisah 'Urban Legend' dan ada pula kata ini kisah pak bomoh sumpren nang krapao.

Namun demikian, asal usul atau pangkal cerita ini masih tidak di ketahui. Tetapi, seperti masyarakat lain di dunia ini, ada saja orang yang akan di tujukan dan dikaitkan dengan asal cerita ini. Apabila kaji dan di teliti dengan sebaik-baiknya, bahawanya kisah ini terjadi atas"High Inquiry' oleh individu ini dan apa yang memeranjatkan, dalang cerita ini juga melibatkan juga melibatkan kan golongan lelaki. Atas hipotensis pertama;di andaikan golongan perempuan yang di jadi permula bicara. Namun sakaan ini kurang tepat dimana cerita ini juga disumbangkan dan dikongsi oleh golongan lelaki.

Ternyata, bahan buktinya masuh belum ketahui secara jelas. Dan ada yang mengatakan mereka tidak masuk campur dalam pembikinan mahupun sumbangan cerita. Apa pun jika sekampung bercakap tidak akan ada yang tidak mendengar.

Ada masanya sampai nak ketawa pun ada. Sudah lumrah manusia apabila terciptanya terlinga dan mulut. Tapi hati dan jiwa raga yang bagus membezakan seseorang dari terlibat sama. Kerana apapun, hidup ini bagai roda. Seteguh kedudukan pun akan roboh sekelip mata. Ini juga beza apda setiap manusia. Rezeki masing masing lain lain. Periuk nasi mungkin sama tapi brand yang diguna mungkin lain.

Dan apa pun yang terjadi selepas ini, akan di perhati dan di dengar. Hidup di arus kemodenan ini juga memberi tindakan langsung kepada informasi terkini. Namun pihak asal akan masih berada dipihak berkecuali dan tetap mempertahankan perinsipnya yang berbunyi " Love is to share but to care is nobody business. Kata merepek itu memberi makna yang dalam dan hanya yang telinga besar dapat paham.

Majulah sistem informasi. baik untuk sejagat dan kepuasan diri.

CERITA FIKSYEN INI TIADA KAITAN DENGAN INDIVIDU YANG HIDUP MAHUPUN YANG MERASA DIRI DI CERITA DALAM POST EDISI INI.SILA BACA DAN PERIKSAN JIKALAU NAMA TERPAPAR. YANG PASTI INI CERITA BILIK TIDUR YANG HANYA AKAN KELUAR PADA PAPARAN SKRIN ANDA DAN BUKAN DI RADIO,T.V DAN R.E.X.


- status...naik 2KG...esok sure turun balik!!! damn!!(.........transmisi terganggu....tetttt..tettt... Hidup senang kalau kita kata ..watever la!)........(looking host...Lost British......Host found..)....(resume CoKeNeckTion)

No comments: