Friday, May 30, 2008

NyalaAn JelAs yang tiDak nyaTa

Minggu nie aku takde benDa sgt nak buat. Tapi at least aku rasa terhibur gak. PerGi tgK wayang, melePak, tenGok sarkas entah apa benDa giler bosAn. hihihi. At times, i do hang out alone..and what makes me feel so alone lagi is watching couple walking..bla bla holding hands bla bla..head on the shoulder..tapi kat bibir ku senyum la..happy gak tengok dier org. Most of my friends that end their recent relationship around my time dah ada cinta sekarang. One of them dah sgt sgt haPpy and i'm happy for him.. Takde chance nak jumpa mereka lagi. 

yang lain tengah keliru. Ada yang masih mencari ways to begin a date and ada yang keliru memilih yang mana satu. Bagi aku Aku keliru dan juga menyerah kalah kot. Biarlah aku nie jadi medan bercerita dan juga minta tips ke apa ke. Janji member haPpy. Masa depan aku pun aku tak tau lagi. Mereka nie senang lah nak ada cinta. Duit senang daPat. Ada yang kerja. Aku nak kerja pun tak tau lagi kat mana. So maybe itulah yang buat aku pun give up. Walau aku ada dengar lah sana situ minat ape ke la..APAKAH bagi ku. kerana aku masih mencuba sehingga aku sepenuh menyerah diri.

Ada yang kata apa potensi aku..well like i told them.potensi pergh tipis mampus sial..so aku pun maintain je. Kalau ada rezeki ada kalau takde "walk out the door and say good bye sweetheart". hahaha. So who's next? Nahhh..susah nak kate siapa next..bleh jadi dia, siapa, kamu,sana, situ..watever freak.

minggu nie pun banyak event, gig dan juga free shows...Tapi kena maintain duit..BATMAN is coming..kena tengok...arghh baby akhirnya..hahah..owh yeah, last time i hang out with groups of friends la kan. Bleh plak dier kate dierorg sangka aku GAY..Terkejut beruk la aku nie nok..hahaha..fikiran pendek betul member aku nie..

Aku rasa dapat gaji kalau kerja nanti aku nak beli camera la. Putus hidup aku takde camera nie. Bleh snap situ sana sinun merate rate...hahaha...


I WISH I WAS HIM...
congratulation....Goodbye sweetheart!!


No comments: